Trauma

Idag var en nästan vanlig dag.
Jag gick till skolan, var på skolan och gick hem från skolan. Där i mellan var det nästan som vanligt, roligt men lite tråkigt ibland.
Jag säger "nästan vanlig dag" eftersom jag var med om något ovanligt. Jag satt vid datorn och var lika effektiv som alltid, råkade startade internet och där var det. Mitt framför näsan på mig, tre feta män som sätter på varandra i röven. Inte nog med att dessa tre äckliga gubber är på min dataskärm, en ruta kommer upp där det står "you just got fucked".
FRUKTANSVÄRT! Vilken sjuk människa gör något sådant? (skickar porr på någons dator alltså, har inget emot gubbsex så länge jag slipper se det/veta om det).
Det är i alla fall tur att jag är så pass stark att jag inte kommer påverkas av detta. Bara några mardrömmer kanske... 

Så en sak har jag åtminstone lär mig idag. Det finns för många idioter här i världen och har man otur så skickar de bögporr på din dator.


Kommentarer
Postat av: Marlene

Bästa inlägget på länge <3 Varför bloggar du inte oftare?

2011-01-13 @ 11:42:33
URL: http://surrealistiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0