OFF

Jag lider av alzheimers.
Det är fruktansvärt.
Jag var den personen man kunnde lite på när det gällde att komma ihåg saker som födelsedagar, priset på skorna jag köpte förra året, lyrics osv. Nu vet jag knappt när jag själv fyllar år.
Fruktansvärt helt enkelt.
Jag har dock bestämt mig för att ta tag i problemet genom att skaffa mig en kalender där jag kan skriva ner alla viktiga events som tex. min födelsedag. Det finns ju bara ett litet, litet, litet problem. Hålla reda på fanskapet. Och nu när jag nämner det så inser jag att jag inte har den blekaste om vars jag lagt den. 
Bra Olivia, bra som fan. 

För övrigt tycker jag att vi kan de här köret med minusgrader och snö. Jag är så fruktansvärt less på att frysa och vara påklädd som fan för att slippa frysa, som man ÄNDÅ gör än hur många overaller man tar på sig.
Nä utan ge mig sommar, sol, pengar & winnerbäck så ska ni se att jag blir nöjd.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0