Nu vet jag inte riktigt.

Efter en sån här halv-kass-integjortsåmycket-tråkig helg så känns det rätt värdelöst att gå till skolan imorgon och sedan måsta vara där heeela veckan.
De enda som varit bra med min helg är i princip bumbibjörnarna.
Dom var kalasbra.
När jag blir stor vill jag bli som dom.

Pga. att jag kört mobilen i tvättmaskinen där runt påsk (då jag också körde sönder skotern och paja plattången osv.) så ska jag köpa en ny nu till veckan.
Men de här med att hitta en mobil telefon är verkligen skit svårt.
Antigen är dom stora eller så är dom fula eller så är som dåliga eller så kan man inte ringa med dom osv.
Och man känner bara ååååååååååååååååh, jag gör en egen...
I kartong.
Och sen klistrar jag på en laserpekare. Kanske två.

Nämen jag ska faktiskt orientera mig fram i mobildjungeln nu och se till att köpa en.
En kool telefon med bra kamera så att jag kan filma videoblogg, tåg och porr.


Kommentarer
Postat av: Carolina!

kolla att den har wi-fi!

2009-09-15 @ 13:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0