Jag talar ut...

En stor nackdel med att vara jag är den här förbannade allergin som bara tycks bli värre och värre.
Och jag kommer förmodligen dra iväg på ett självmorduppdrag nu när jag åker upp till pappa och kissemissen.
Hur som så känns det jävligt skönt med helg och jävligt skönt att få åka upp till byn och bara va.
Fast efter idag så skulle jag lika gärna bara kunna va här också...
Eftersom vi alltid börjar torsdagar med idrott så orkade jag varken sminka mig eller fixa frillan.
Dagen börjar med att jag verkligen TVINGAR mig ur sängen. Jag tar på mig mina smutsiga svett byxor, min på riktigt fula mössa som får mig att se flintskallig ut och sedan går jag.
När jag väl kommit till skolan så får jag veta att jag idrotten är inställd och det betyder att jag inte börjar fören 13.
JIPPI! var det jag inte tänkte.
Fan vad jag blev sur.
Ringde sara och gjorde misstaget att gå in på skolan.
Jag tror aldrig det varit så mycket folk där som då.
Och där står jag - till synse flintskallig i ett par smutsiga mjukisbyxor med ett par matchande (not) stövlar.
Jag har aldrig känt mig så ful som då.
Jag kände mig som en mobbad teletubbie...
Men men, that's life.


Kommentarer
Postat av: Marlene

Jag är ledsen för att jag skrattar åt din misär.

2009-10-16 @ 11:21:28
URL: http://surrealistiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0