STORA CHEJEN

Jag tycker att det var för någon månad sen jag grattade min kära sambo/syster/hon på över plan.
ACK så fel jag hade.
De är ett år sen...
Ett år, 1 år, en år.
Vars fan tag all tid vägen?

Hur som så fyller hon vuxen idag = folkebärse, ettan lös & cigg och sånt..
Hanna är alltså myndig OCH så hon har längtat.
Ärligt talat så förstår jag inte varför...

"Myndig är en civilrättslig term som innebär att en person är berättigad att på egen hand ingå civilrättsliga giltiga avtal, bland annat rörande ekonomiska överenskommelser".

...Det låter verkligen SKIT tråkigt att bli myndig.
Men ehm.. grattis ändå"


Kommentarer
Postat av: Linn

Haha, på coop. Av jordens alla ställen. Kalas!

2009-11-07 @ 15:23:26
URL: http://linnnbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0