Ibland är verkligheten bara för mycket

Jag är åter igen tillbaka på off-läget = allt jag gör blir fel, jag säger konstiga saker, min kopp gör inte som jag vill och jag är ovanligt lätt road. 
Ett bra exempel skulle nog vara dagens guppträning. Aerobics stod på schemat och jag tänkte "YES!"
Så här i efterhand tänker jag inte så längre... 
Allt som kunde gå fel gick fel. Jag snurrade in i väggar, min kropp följde inte mina komandon utan gjorde som den ville och det enda jag kunde göra var att skratta. 
Tur är, under såna här omständigheter, att jag är kreativ som gud själv. - Jag stylade mina moves lite extra, trixade och var allmänt frän, så jag tror inte att någon märkte hur lost jag igentligen var.  

Annars har min dag inte varit speciellt frän. Drog ner på folkan och lånade lite böcker om sex och sånt. 
Väldigt intressant om jag får säga det själv. 
 


Kommentarer
Postat av: Carolina!

Du, jag prenumererar på din om de prenumererar på min!

2009-05-05 @ 17:44:14
URL: http://pijohita.blogg.se/
Postat av: Carolina!

Blogg alltså XD

2009-05-05 @ 17:44:34
URL: http://pijohita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0