Förnuft

Om man inte tycker om alla människor så är man patetisk.
Om man inte tycker om vad dom människorna gör är man omogen.
Om man inte tror på kärlek är man misslyckad alt. jävligt dum.
Om man inte har ångest över att man är kass på att uppdatera är man ingen riktigt bloggare.
Om man äter istället för att banta är man sjuk.
Om man inte lägger upp bilder på dagens outfit, sin pojkvän/hund och alla sina vänner är man mobbad och ful.

Om man inte gör nånting av det ovanstående har man failat med livet.
Igentligen borde det nog kännas otroligt surt, de faktum att jag faktiskt failat med mitt liv...
Av nån anledning känns det ganska bra. 
Av nån anledning skulle jag vilja skriva en kontaktannons av allt de här jag inte gör, och skicka in i vilhelmina aktuellt.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0