escape this town for a little while

Hej Umeå säger jag.
Ett stadsbesök nalkas, så imorgon eftermiddag sätter jag mig på bussen och flyr fältet.
Oerhört efterlängtat och behövligt måste jag säga.
Jävligt skönt att slippa vilda V ett par dagar också.
Det känns som tiden stannat här för det händer fan ingeting! 
Förutom i pingstkyrkan, där händer det tydligen massor. 

Hur som blir det Mallans crib med film, mys och nånslags motsatts till fatcamp. Jag drar sedan ut till den stinkande lilla havsön Obbola där jag ska störa husefriden hos Malin.
Sen kommer även SARA, Helena och Beppo på måndag, vilket kommer bli super.
 Jag kommer alltså ha en kanon helg (+Måndag) och jag hoppas så klart att er inte blir lika bra som min! :) 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carolina!

Duu!! De gör de visst de!

Fråga Olle är ju på folkan på Fredag!! DVS Imorn!

2009-05-07 @ 17:21:52
URL: http://pijohita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0