Vilka skor är dina?

Idag var vi på prästkragen och höll en lektion för barnen. 
Skit kul var det.
Något annat som är roligt är att det är skola imorgon. 
NOT.
För övrigt försöker komma på en dissar plan till imorgon, eftersom jag är less på idioterna som springer omkring där.
Helst av allt skulle jag vilja kedjafast dem i rödljuset nere vid ica, nakna och sedan trotera dem till döds. 
Men jag tror inte att jag orkar bära ner dem dit, så det får vara.
 Dock har jag för tillfället ingen inspiration alls för att komma på ett roligt, men endå störande, sätt att driva dem till vansinne på. 
Någon som har något favorit sätt att förinta en persons självförtroende på?    Det skulle vara tacksamt om den vill dela med sig av det. Jag behöver råd. 
Tack på förhand!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0