Olle @ villepille

I'm back on the samhälle.
Skit kul! naat..
Har finns ZERO att göra och jag har ingen fantasi alls för att hitta på något heller.

I veckan har jag varit hos papi i nästansjö och kört ett antal olika fordon (bil&skojter).
I onsdags bar det av till sivertsbacken för att där åka traktorslang och älgpulka, så ihjäl sig, bryta ryggen och käka korv. Efter det drog Jag, Sara, Linnéa och Helena vidare till Tresund för att vålgästa Evalina och Kajjan.
I torsdags fick vi idén att dra oss mot västanbäck till Jägar'n själv. And so we did. Jag och busbarnen Ottosson (Sara&Henrik) tog skojtra e dittan uppåt och blev storbjud på kaffe å bulle.
Rätt värd vecka faktiskt.
Imorgon blir det förmodligen Dajnan/Dainan!Deinan!Döjnan. Där har jag tänkt kamma hem både förstaplats i fisketävlingen och dom där 15,000 i bensinpengar.
Där på fiskar fronten är jag rädd att det kan gå lite så där. Eftersom sist jag fick napp på ett pimpelspö var ungefär... 4 -5 år sedan?
Aja, wish me good luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0