Förstå hur roligt mitt liv är

Jag är på allvar helt tom i skallen.
Jag kan inte ens komma på en rubrik till de här helt meningslösa inlägget. Igentligen förstår jag inte poängen med att jag har en blogg. För det händer ju inte ett skit i mitt liv.
Förutom läxor, dom "händer" hela tiden.
Men okej, jag gör ett försök med att berätta om min dag. För något vettigare att göra, kan jag inte komma på.
Då så!
Idag väckte hunden mig vid nio, jag släppte ut henne, gick på toa och gick och la mig igen. Vaknade klockan elva av att Sara lekte med sin telefon eftersom hon legat vaken en stund. Vi klev upp, fikade och sen åkte hon hem. Jag tog ,ed hunden på en promenad efter det, Julia följde oss en bit eftersom jag tvingade med henne. När vi gick var hunden ovanligt dryg och försökte ta livet av både sig själv och mig. Sen kom vi hem och då såg jag film och åt hamburgare.

Jag hoppas att de som läser tar anteckningar och ställer frågor.
För de här är bra skit.
Jag kan även tillägga att Mamma och David just kommit hem, för de som bryr sig. Jag känner att jag inte bryr mig ett skit om det jag just skrivit. Så var snäll och spara några minuter på att INTE läsa de här.
Tack och bock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0