De här har gått över gränsen

Helt klart!
Visst, jag är en av dom som är galet besatt av alla dessa twilight böcker.
Och visst, att folk faktiskt tycker att filmen, som råkar vara kass, är bra.
 Men de faktum att folk tar illa vid sig när jag driver om filmen är inte ok, SÖK HJÄLP för fan.
 Nog för att jag tycker det är skit kul, men nånstans måste ju gränsen dras.

Sen så pratas det otroligt mycket om balen nu, så jag har börjat se fram emot min.
Fast bara lite.
Men jag tog, trots att det är 2 år kvar, tillfället i akt och bjöd min bror. Jag tror dock inte han vet vad en bal är eftersom han är lite efter för att vara 12... nej, 13.  
Senare så det blev snack om mitt bröllop också, och då passade jag på och fråga om han ville vara min brudtärna. Han ville dock vara min bestman istället och han ville också planera bröllopet.
Där har jag inte gett något klartecken än eftersom monster- temat han vill ha kanske inte är så lämpligt på ett bröllop...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0