Hairless

Efter kaffe och bulle känner jag mig redo för att slänga mig i plurret igen.
 Så här under sommaren blir jag som ett riktigt blörtdjur och jag fruktar att jag, innan sommaren är slut, kommer se ut som ett litet russin. Fast ett jävligt blekt russin.

Annars så kom jag att tänka på en sak idag när det snack löss.
Kan man får löss om man inte har hår?
Typ flatlöss, kan man få det trotts att man är rakad i de södra regionerna av kroppen?
Har googlat på det, eftersom google vet allt, men de visste den tydligen inte...
Nu är det här bara sjukt, men lite spännande är det ju också.
Tycker åtminstonde jag...


Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha, ja du - jag vet en man som nog har svaret på den frågan, Olle ;) Hoppas att allt är bra annars, men det verkar det ju vara enligt inläggen.Russin som russin - söta är de iaf ;)

2009-07-02 @ 20:44:42
URL: http://piga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0