Ung och vacker?

Alltså den dagen jag är 60 bast, fet och rynkig kommer jag nog hålla med om att när jag var ung, då var jag vacker. Säkert. Men inte i dagens läge, fyfan. Frida skickade lite gamla bilder från julen 06 och jaa... tror att ångest skulle vara ett bra ord för att beskriva känslan jag fick av att se dem. Men eftersom jag är så posetiv så fokuserade jag på mina tänder som var vita.

  Systra mi, Julia, Mi, en halv Emanuel, Tova, Simon &       Frida 
Sen är ju Julia tokgullig, om jag för säga det själv :)

Simon,       Stina,               Tova,    Tomten,          &  Mamma

Trots det att jag pluggat samhälls i cirkus 2h så ska ni få se dagens outfit, för jag vet att ni väntat. Jag förstår att det finns en och annan besviken rackare eftersom jag helt glömde bort att jag börjat bli en seriös bloggare (=gör dagens outfit).
Men, er väntan har inte varit förgäves, her it comes:

Detta är då "SPÅRTY SPICE LOOKEN" och till den bär jag så mycket som:
Only jeans, 240 spänn "billigt är bra"
RBK tröja, 10 svenskariksdaler dyrare än böxen. Här kan ni prova era matte kunskaper, good luck
H&M t-shirt, den kosta typ 10x8kr. Även här krävs det att ni tänker till
Trasiga kawasaki dojjor. Borde egentligen slängas, men jag älskar dem = i cänt do it

Så var det gjort. Nu känner jag mig riktigt tillfredsställd med mig själv.
Aaaah.
I gårnatt drömde jag att jag skulle föda barn, hur lycklig tror ni inte jag var? 
Eftersom jag nu är lite för ung för att ha ungar än så är det ju bara rå fint att få drömma att man ska få en liten knatte. 
Hoppas jag drömmer det igen. 
En lite Lukas skulle sitta fint. 

Kommentarer
Postat av: erika

hahahha det är dagens att få läsa din blogg nu för tin!

2009-01-22 @ 10:31:52
URL: http://erikkaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0