Så fresh, så clean, så på

Nu sitter jag här, ny duschad och go.
Känner mig inte alls trött än fast de enda jag vill just nu är att sova.. Hur detta går ihop har jag dock ingen aning om.

Idag fick jag sluta tidigare vilket var superduper. Fick även träffa Evalina innan hon åkte hem till ö-sund, vilket också var jätte bra. Sen har jag möglat hela kvällen vilket inte alls har varit speciellt roligt, men sånt får man vara beredd att ta ibland. Jag har även lyckats med att skriva en recension (ursäkta stavning) på en bok jag inte läst...
Tror det var allt. 
Nej just det! Dagens outfit;


De här är alltså min schletna måndags look. 
Jeans från bikbok typ 300 eller nått..
Trasiga kawasaki pjucks, 550 dock värda typ 25 i dagens läge..
Stickad kofta från veromoda, skit billig typ 100. Ful också..
Mammas t-shirt
 från h&m, förmodligen jätte billig den också eftersom hon är snål..
Och så såg jag ut idag, sen som grädde på moset sket jag i sminket och hade ful frilla.
Har du problem med din schletna måndags look?  skriv så hjälper jag dig.
På återseende alla fashonistas.
HAHAH


Kommentarer
Postat av: jenny

haha, du är söt ;)

2009-01-20 @ 21:23:07
Postat av: Johanna

HAHAHHA deppjävelllllll

2009-01-26 @ 17:31:00
URL: http://jkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0