Man kan inte stanna i en uppförsbacke

Kom just på mig själv med att ha slappat liiite för mycket på sista tiden. Jag har en bokreccention (hur det nu stavas) ogjord, lika så med spanska läxan, engelskaläxan, samhälls och idrott & hälsa uppgifterna... Känns som att jag kommer ha en tung vecka framför mig. Huvvaligen.  
Har lyckats med alla måsten jag hade tidigare, viket är en bedrift. Nu ska jag bara... skaffa en hobby eller något.
Ah, annars kan jag ju ta en prommis också. Fast vet dock inte vad magen säger om den saken. Tror att jag gör rätt i att ligga framför tvn med popcorn skålen...
Usch, fan vad jag inte orkar nånting nu.
Kanske borde skaffa kille eller något liknande tidsfördriv?
Tror jag borde tänka över saken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0