Make my day.

Älskar att få fina komentarer från anonyma personer.
När jag påstår att det har varit fjortiskalas menar jag så klart inte att alla där var fjortisar, pinsamma eller idioter. Då hade ju så klart jag och mina vänner också varit det, vi kanske är det med fast det är ju inte min sak att avgöra. 
Men väljer man att ta åt sig, så visst. 
Dock så verkar inte presoner förstå att jag är allmänt sarkastisk, ironisk och negativ till typ.. allt. Så jag ska nog lista de punkter som jag, för gårdagskvällen, ansåg vara fjortis. 
Evigt tjatande om cigaretter = "Cigg" fanns med i ungefär 75% av allt som kom ur dess mun.
För djup U-ringning = Brösten var varken i BHn eller linnet, utan lite varstans.
Ganksa mycket för på = På allvar frågat mer än 1 person om de skulle hitta ett rum nånstans i byggnaden
Övertaggad = Skulle typ slå allt som rörde sig, med nävarna eller brösten vet jag dock inte. Men nått av dom iaf.
Det var min verson av en full fjortis i Järvsjön 09. 
Sen om någon har problem med något annat så kan ni görna kontakta mig så kan vi diskutera saken och komma överens. Men bäst utav allt är nog att inte ens bry sig om vad jag skriver. 
Det mesta är ju bara skit.
 
Kom av mig nu, få se..
Just det! Positiva tankar var det...  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0