Jag går in för det

Nu har jag varit in på Apberget.se och spanat efter, så att säga, "fjortisbilder".
I mitt tycke har de ett stort utbud, så jag råder även andra att besöka sidan vid behov av fjortis- looken.
Jag har granskat och kommit fram till att det mesta sitter i munnen, det vill säga putet. Men också puppyeyes.
Och för att inte glömma det tuperade håret. Dock är jag inte mogen nog att ta det till den tuperade nivån än.
Men det kommer säkert med tiden.
Här har jag nu ett ur val av bilder och jag vill gärna ha råd och tips om förbättringar.




SÅ! Jag var lite crazy och provade på att ta från lite olika vinklar,
testade också att lägga till fingrar osv.
Känns ändå som att jag gjorde fina resultat med tanke på att det är första gången.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är ju prat om emma, pontus, lina och ev. matte tillsammans?

2009-01-28 @ 19:39:46
Postat av: Anonym

prova att puta lite med brösten nästa gång oxå, det är oxå ett väldigt vanligt förekommande fenomen på apberget.se

2009-01-29 @ 00:03:56
Postat av: ah

förlitetuttar

2009-02-02 @ 18:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0