Idag var en rätt vanlig dag

= en dag i graven.
För så är mitt liv, händelselöst och dött.
Dock fick vi besök av en EU gubbe som jag fick en penna av. Så klart var jag tvungen att svara på en fråga först, fast det var ju ingen match för mig eftersom mitt liv är så tråkigt att jag hela tiden lägger onödiga saker på minnet istället för att göra nåt vettigt. 
Fast nu visade det sig att det kan vara bra att kunna oinödiga saker och sånt också.
Så nu är jag en grön penna rikare.
Lite fler saker som jag är:
- ny duschad
- trött
- mätt
- vältränad
Okej, där ljög jag. Vältränad är jag inte... Fast det kändes ändå bra att skirva det. 

Jaja, nu blir det Melissa Horn + Tetris och sedan Sex and the city!  


Kommentarer
Postat av: erika

gick 80 spänn när vi pratade!!!! jag blev ledsen :(

2009-01-30 @ 12:07:54
URL: http://erikkaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0