2008, hejdå ha det bra!

Eftersom nu alla gjort någon slags årsresume så känner jag att jag knappast kan vara sämre.
So here it comes! 

 1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Oja, jag var otroligt impulsiv under det gångna året så mycket spännande och oväntat hände! 
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Ärligttalat så glömde jag mina nyårslöften innan jag ens hann avge dem.   
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, hade dock varit roligt om någon blivit
4. Dog någon som stod dig nära?
Ne tack och lov!
5. Vilka länder besökte du?
Sverige?
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Mer pengar, mer sol, mer värme, mer frihet
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Blandannat 1 Juli då vi flyttade in i huset och jag fick en förbannat go sambo
8. Vad var din största framgång 2008? 
Den största framgången är nog de jag gjort med mig själv, jag har varit mer spontan än förr och mycket mer öppen för nya intryck.
9. Största misstaget?
Skulle nog vara att jag varit för blåögd och lättmanipulerad.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Jag har ofta varit sjuk i år, vilket är väldigt ovanligt för mig. Min mensvärk har även tagit kål på mig ett antal gånger. 
11. Bästa köpet?
Min dator och min säng, love them!
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Troligtvis kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Finns så mycket som gjorde mig glad, men mina vänner lyckades riktigt bra med att hålla min låga på topp.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
When I grow up, Just dance, Mercy, Pokerface mf.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Jag har minst sagt varit gladare, men dock väldigt förvirrad och stressad
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tänkt efter lite mer, har nog gjort en del dumma beslut
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit tror jag...
18. Hur tillbringade du julen?
Först var jag och mina syskon hos pappa, vi drog sedan vidare till faster och åt middag med släkten. Efter det kom mamma och vi begav oss ner på vma för att fira med "familjen" här nere.
19. Blev du kär i år? 
Nej, tyvärr inte. Lite synd faktiskt eftersom jag är helförälskad i själva "kärleken"
20. Hur många one night stands?
Njaaa, om man räknar som jag gör så ligger jag på noll.
21. Favoritprogram på TV?
Gossipgirl var något jag fastande för. Och även Sex and the city
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Eftersom jag inte hatar folk så, nej.
23. Bästa boken du läste i år?
Jag hann aldrig läsa någon bok, hade fullt upp som det var
24. Största musikaliska upptäckten?
Melissa Horn, måste jag nog säga. Hon har förgyllt många av mina ensamma kvällar
25. Något du önskade dig och fick?
Sängen!
26. Något du önskade dig men inte fick?
Datorn, fast den köpte jag dock själv sen.
27. Årets bästa film?
Jag såg så många så jag kan omöjligt säga vilken som varit bäst
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Åt, som vanligt
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att jag varit lite mer tight kanske? Näh, tror inte det finns det  
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?

Bättre än 2007?
31. Vad fick dig att må bra?
Mat och dryck, sen också sånt där jag bör hålla för mig själv (fast de som känner mig väl kan nog gissa sig till vad)
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Chad michael murrey, han är och förblir min gud.
33. Vem saknade du?
MARLENE, men även kikki och malin som jag tappa stor del av min kontakt med. Väldigt synd
34. De bästa nya människorna du träffade?
Träffade många fina personer, men första plats går nog till Evalina.
 
2008 var ett riktigt fint år, men jag välkomnar hjärtligt det nya året. För nu är jag sugen på något nytt.




De mest minnesvärda stunderna från 08, som jag fått med på bild vill säga. Det är inte mycket, eftersom jag är usel på att ha kamerna med mig men de lilla jag har, de bjuder jag på. NJUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0