En katastrofal helg

börjar leda mot sitt slut.
Fredag den 13e som jag gruvat mig så otroligt för drabbade igentligen inte mig speciellt mycket. Men där emot min lillasyster som i princip började dagen med att åka till lycksele för att spendera de kommande dygnet där.
Förutom lite stickhål i armvecken och ett svullet, sårigt öga så klarade hon sig bra. Tack och lov!
 Sen idag så har jag lyckat leva mig igenom alla hjärtansdag, ännu en gång.
 Jag behöver nog inte förklara mina känslor för denna dag, de som känner mig vet vad jag tycker. 
 Dock var min dag inte så farlig. Strålande sol, skoter tripp till Tresund med Sara och sen där fika hos Evalina.
 Sen så fick jag ju också se Måns.
 Så dagen blev rätt bra trots allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0