3# is the magic number

Jag har helt och hållet kört fast i tre träsket.
Vilket ger mig besväret att nu när jag gjort saken i fråga 3 gånger kan jag inte träda över den gränsen, och om jag nu måste göra det är jag tvungen att vänta 3 dagar...
Borde jag söka hjälp mot de här?
Det är ju lite sjukt, det är ju typ ändå bara en dum 3a. 

Förövrig så händer... ingenting. 
Eller lite kanske.
Jag glädjer mig otroligt mycket åt Mallanbrallans och systerysters skuttande på rosa moln.
Riktigt kul.
Sen har jag ju Emma som gör mina dagar. Tack för det säger jag. Det är ju så mycket roligare att vara dryg om man är två.



Sen hade jag inte så jävla mycket mer att komma med... Så jag tänkte att jag slänger in en "Olivia rekomenderar".
Och idag rekomenderar jag denna bok. Fråga Olle. Bara framsidan visar ju att den är läsvärd.
Så läs den... helst imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0