Don't worry, be happy

Idag har jag nästan glömt alla mina problem, eller åtminstonde försökt göra nånting åt dem.
Som att ha sökt jobb, det kan vara en lösning på den ekonimiska kris jag nu försatt mig i.
 Eller som gud med flit har försökt ge mig.
 Gud tycker ju inte om mig, som alla bör veta vid de här laget.
 Förr trodde jag att gud tyckte om alla, nu vet jag bättre och förstår jag att det också gäller alla - utom mig...  och Hitler.  
 
Hur som helst så har jag haft en bra dag med mina högt ärade clasmates.
Vi har spelat "finns i sjön" och bara varit allmänt mogna, sofistikerade och coola. 
Som vanligt så har vi också använt våra sköna stämmor och skapat vackra melodier och det känns som ett fint sätt att hylla det med - Dagens visa. 

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0