torsdag.. eller?

Det känns som jag har noll koll på vad det varit för dag, trots att jag mycket väl vetat att det varit torsdag.
I läget har jag inte så mycket att skriva, nog för att jag kanske aldrig har det.
Har i varje fall så att jag kan skrapa fram en "dagens plus och minus lista".
Min plus lista idag;
+  MItt rum har äntligen blivit färdigt
+  Lönen var högre än jag trott
+ Har (lite) mindre ont i benen, kan gå relativt bra i trappor nu
Och min minus sida idag;
- Har massor i läxa
- Har fortfarande ont i benen
- Mitt rum är jätte stökigt
- Jag har en stor finne på näsan (som gör jäääääääätte ont)
- - - - Jag har upptäckt hur mycket jag gått upp i vikt

Det sista känns verkligen jobbigt. Jag som inte brukar bry mig alls. ;em nu måste jag helt klart göra något åt saken. Jag får fila på en plan och hoppas på att den fungerar. Men det kan jag grunda på mer imorgon.
Sen så ska jag ha lite ångest över de kommande, verkar tydligen skita sig alltihopa så det är ju ingen idé att se framemot något. Förhoppningsvis ordnar det sig men är rädd för att det inte gör det. Fast kan ju stanna hemma och göra nått vettigt istället, som typ träna... och plugga ;p haha suck.
Nu ska jag ta och lägga mig, så jag orkar med morgon dagen. Som tur är har jag iallafall en timmas sovmorgon då :)
Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0