Så bra!

Min blogg ser verkligen bättre och bättre ut för varje dag som gå :)
Marlene gör den verkligen super fin, så därför ska jag bjuda henne
på en finfin middag nästa gång jag kommer till stan.
Idag händer det inte mycket, datorn är nog det som gäller.
Fast en promenad ska jag nog ta mig ut på, trots att jag troligtvis kommer blåsa iväg.
Men då kommer ju problemet, mina skor är hos johanna på vilhelmina
och jag sitter här uppe i nästansjö. Eller jag har ju hennes skor men det är
nog inte de besta promenad skorna skulle jag tippa.
Så jag får väl ta mina gummistövlar kanske?
Var ju ett tag sen jag använde dom sist.
Sen insåg jag något som gått lite snett, fyfan. Inte bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0