Ooolidligt spännande...

De här med idol. Jag är hel spänd, hur kommer det gå för nils?
För det är ju bara att inse, det är han som gör årets tävling.
Helt klart.
Han är grym.
Men jag får vänta spänt tills imorgon för att se om han tar
sig vidare eller inte.
Hoppas, hoppas.

Samhälls prov imorgon, bra att jag lagt ner tid på att plugga!
eller kanske inte...
Ärligt talat har jag inte ens rört boken än.
 Jag har en riktigt bra studieteknink känner jag.
Det blir en "plugga hela natten"- natt känner jag på mig. 
eller kanske inte...
Är trött och skulle kunna somna här, rakt på fläcken. 

Blir kanske ett data köp imrogon?
Förhoppningsvis. 
Ska höra med mina kunniga vänner om saken
och se vad dom säger om den jag kollat ut. 
Jag håller tummarna, får jag den imorgon så
kommer just imorgon bli en bra dag, trots samhälls prov. 


Kanske, kasnke inte?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0