Och så var det helg igen.

Så skönt att få lite ledighet igen, efter en lite halv jobbig vecka.
Fast det känns lite halv jobbigt att jag inte kommer sova så bra..
Är hos pappa, inte för att det är något fel, men jag har inte min säng.
Och just nu är min säng min bästa vän.

Marlene och jag har börjat med att planera hur min bloggdesign ska se ut,
ska bli roligt att se vad hon kommer koka ihop :)

Hur helgen ser ut vet jag inte än, får se om planerna går som de ska.
Blir nog roligt om man får fara ut en sväng, men jag tror inte att pappa
är helt omöjlig.
och vad händer ikväll? Det har jag ingen aning om, en film kanske? en promenad? Kanske till och med ska höra om sara kommit hem? Jaja, vad som händer ser vi väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0