Nu kan du få mig så lätt.

Det blev en lång prommis för mig ikväll, ner till saiva för att sedan gå samhället upp till bergbacka och gå min vanliga runda runt området. Riktigt skönt var det!
Skyndade mig hem för att sätta igång tvn för att få se filmen jag sett framemot hela dagen, men så klart har mamma tagit tv. Tack så hemskt mycket.
Så nån film blev det inte, men duschat har jag hunnit med och plugga ska jag göra nu men tänkte att jag klämmer in lite tid frmför datorn först. 

 



En riktigt mysig låt så här i höstmörkret.
Tänker enbart på Evalina och Storsjöyran då jag hör denna låt.
Nu ska jag pallra mig in på mitt rum, plugga lite och sedan sova gott : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0