Nu är det lördag igen..

Men man kan lika gärna ta detta som en södag. Jag har legat i syrrans säng och snackant med henne hela förmiddagen. Rätt mysigt faktiskt, är glad att jag har henne här, skönt med en vettig männisa i huset.
Sen ikväll kommer det hända massa roliga saker! ... eller inte. Kommer sluta med att jag sitter hemma, ensam, fram för en tv och ser en deppig film som jag sedan gråter floder till. För det verkar då inte finnas en enda människa som kan komma upp med nått roligt förslag på vad som kan göras. 

    Mina drömmar hel konstiga. Tredje gången jag drömmer om dessa personer (vilket är tre ggr för mycket)
    och jag kan fan inte förstå varför.  Sen drömde jag även om att jag fick tillbaka min tandställning,
    det var en hemsk dröm. Även de har jag drömt om två gånger bara den här veckan...
    Men jag har faktiskt haft en riktigt bra dröm med, och i den kunde jag flyga :) 
    Så nu vill jag har en drömtydarbok, någon som har en att låna ut? 

Jaja, nu ska jag ta och fixa telefonen. Har äntligen fått tillbaka den, och i primaskick också.
Inte så pjåkit. 
På å 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0