Nej jag är vaken

Jag gick aldrig och la mig, eller jo det gjorde jag fast sent. Och sen klev jag upp tidigt.
Försov mig en aning pga att klockan inte ringde. Antingen ställer jag den alltid på
06.30 eller 08.30. Varför aldrig mittemellan?
Iaf slipper jag ställa klockan på fredag, men tidigt kommer jag vakna ändå.
Här i huset finns det ingen som tar hänsyn till de som försöker sova.

Det usla med att jag försov mig idag var att vi hade någon slags "trivseldag"
på församlingshemmet. Fast så sent kom jag ju inte, det var tidigt för att vara jag
som kommer sent så att säga.
Där bjöds vi på frukost, vilket var tur eftersom inte jag hann äta. Och så klart
åt jag mest av alla, det måste framgå. Men frukost och jag hör som ihop.
Fast Jag och mat i huvudtaget funkar finfint!
Fick även tillbaka mitt samhällsprov idag, vg++ löd mitt resultat.
Och varför var inte detta bra?  - Jo jag måste börja lära mig att plugga lönar sig.
Jag ska inte skita i att läsa i boken och istället bara läsa igenom mina papper en gång.
Fast jag ska väl inte klaga, men när det kommer till det där med studera är jag nog den
sämsta..
 Är nöjd över att jag fixade att instalera tvn på datorn själv! Tänka sig vad jag kan..
 Nog för att det tog en stund, men de var värt det.
 Så likasom igår blir det idol här i min säng.

Nu ska jag återgå till att testa vad det finns för kul på min webcam,
jag bjuder på en bild. För en gångs skull.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0