Missflyt som vanligt...

Fem av årets csn krot var aktiverade med massa pengar, resor, nudlar, musik osv.
Är ju lika roligt varje gång, att inse att man inte får några pengar eller vad det nu i andra tillfällen kan vara för vinster. Troligtvis så har de som vunnit redan svinit mycket pengar, eller nudlar, så de spelade som ingen roll att dom fick just de priset.
Fan vad det är orättvist, jag vill ha pengar.
Iaf så fick jag ju lönen idag, 1500 svenskariksdaler. Inte helt fel, fast nu går det ju idrekt i datakassan så det blir ju inget annat roligt för dom.
Nu ska jag ta mig en liten promenad och sedan traska över till johanna för att se idol. Även lite plugg his henne ska vi klämma in.
Nu ska jag ta mig i kragen och röjja lite på rummet, tagga Emelie så att hon kommer hit i helgen, läsa spanska, gå på toa, ta promenad för att sedan traska över till johanna. :)


Jonathan skickade en väldigt fin dikt som han skrivit
" om vi kunde vara med varnann nån dag
och vi spela brännboll jag skulle berömma dej för varje slag

även om det inte var så bra

jag önskar det var du och ja"

Han har sån tallang, jag blir rörd. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0