Lordag, lördag igen.

Så otroligt dåligt jag sovit i natt. Det är inte sant. Och onte i rygg och nacke har jag också.
Skulle behöva sova ett par timmar till, fast jag anar dock att det inte spelar någon roll, eftersom
jag anar att jag kommer få stanna hemma ikväll.
Det irriterade väldigt mycket när det inte lät som att jag skulle få fara.
När jag inte får bestämma själv när det passar att åka hit krockar det ju så klart med
massa allt annat, som nu när alla jag känner kommer hem. Och jag ska vara här uppe
och pappa vill ha mig här, och mina vänner räknar med att träffas och ja...
Åh, de här känns bara jobbigt.
Nu blir det att se tecknat med broshan, "jätte" kul.
Jag vill ha mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0