Lets get retarded in here

åh, denna dag har varit lång...
Igentligen hade vi rast från lunsch till klockan tre, men eftesom alla missuppfattat det hela så gick vi på historian som var inställd. Och ändå envisades vi med att sitta kvar i klassrummet, men mycket plugga blev det då inte. Jonathan hittade en tejprulle och tejpade fast allas ägodelar lite här och var i rummet. 
Sen bestämde sig alla för att gå hem, utom jag och jonta som skulle på gruppträningen. 
Vi var en aning tidiga så vi tog tillfället iakt och visade våra nya moves för varandra. Mycket, mycket fint om jag får säga det själv. 
Nu sitter jag här och har ont i benen, inte det roligaste. Jag insåg nu har jävulskt otränad jag är och inte orkar jag ta itu med det heller, skärpning! 


 
Igrå blev det tv och götta med mina kusiner, simon, manne, jullan och frida. Väldigt trevligt.
 Och sen var det raka spåret hem till hanna och datorn, för det var dags att beställa lite kläder och dylikt. 
Men med vårt flyt kommer ju inte hälften sakerna fören i slutet av november, och till mesta dels mina med. Hanna hade lite mer tur och får sina saker om inte allt för länge. 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0