Jag orkar inte den där dagen.

Ärligt, jag gör verkligen det. Jag är trött, sliten, känslig och jag anar att jag har årets huvudvärk på gång.
Och som grädde på moset, min hårspray är slut så då måste jag ju gå ut för att köpa mig en ny och bli sedd, vilket jag minst av allt vill. Det jag vill mest av allt är att gå och gömma mig nånstans där jag inte kan bli sedd.
Jag vet själv hur löjligt och patetisk jag låter men jaja, idag får jag göra det. 

Ikväll kommer mest troligt småbrudarna ner, hoppas. För i nu läget orkar jag nog inte umgås med andra än dom.  
Det är nog endast dom som inte hatar mig när jag är sur och negativ, haha, som jag är nästan varje dag. Eller inte sur då, men negativ. 

Nej nu ska jag inte rota mer i mitt deppiga humör, utan från det ena till det andra kan jag berätta att jag suttit och kollat igenom massa gamla bilder. Det om något var ganska roligt. Det är så mycket som förändrats sen förut. Alla ser så små ut. Dock inte bilderna från i våras, sååå stor skillnad är det ju inte.
Hittade en bild från den tid som var asbra, från i våras. Den är på mina älskade klasskamrater och gud vad jag saknar dom.


Säg älg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0