It's good.

Jag är riktigt, riktigt nöjd med mitt rum! Känns bra att äntligen få flytta in där och slippa bo i ett fult rum estående av två lagerhyllor.  Nu vill jag bara fixa tavlor, hyllor, spegel och massa annat smått och gott så jag får det som jag vill. 



Jag tycker inte om söndagar, man har ingenting att göra och imorgon är det skolan som gäller. 
Och jag har så mycket läxor som jag behöver göra, men som jag inte tagit mig för än så jag anar vilken toppen kväll men läxläsning jag kommer att få.
 Liten misslyckat att det varit den enda punkten jag missat för lördags görat, men jag tillät mig ju att slarva med den. 
Nu är det fika som gäller, bror fyller ju år idag. Grattis lillebror    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0