Hey, shut up.

vilken kväll, ingenting har hänt!
eller jo, säger jag så ljuger jag ju. Vissa personer visar vad dom igentligen går för och ikväll vad kanske en överreaktion för min del, fast å andra sidan sägs det ju att det är den sista droppen som får bägaren att rina över. Och i det finns det ju hen solklar poäng!  Det värsta är nog att jag talat till en vägg, personen i fråga har nog redan glömt det som sagts.
Men jaja, jag orkar inte gräva mer i det.
Jag har även insett att någon/några fått en helt fel uppfattning om mig, haha. Man ska tydligen inte vara trevlig mot folk, ta lär dom av det, för de kan missuppfattas och kopplas till något helt annat.

Men bortsett från det som står här ovan har det inte hänt mycket, det blev iallafall film med systeryster.
Nynne var namnet på filmen, en hel okej bra film. Ganska rolig faktiskt, men också väldigt  pinsam.
Dock ett perfect filmval för oss som älskar att se andra människors bekymmer, kunna skratta åt dem och tänka att mitt liv är ju inte så tokigt trotts allt. Den påminde faktiskt en aning om en av alla (har olika beroende på vilket humör jag befinner mig i för stunden) mina favorit filmer, Bridget Jones.



Nu är det nog dags att gå till sängs, känner hur trött jag börjar bli.
Jag ska sova gott, hoppas även fler gör det. Godnatt  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0