Finaly..

nu är jag äntligen klar med idrott och hälsa uppgiften. Jag tycker faktiskt jag lyckades bra, hoppas också att eva tycker det.
Har inte fått mycket gjort ikväll, när jag tänkte att jag äntligen skulle få gå hem efter yogan så hade chefen blivit sjuk och jag fick plikttroget gå ner på jobbet och börja steka hamburgare. Men jaja, det var nog absolut det sista passet för den första oktober blir det ägar byte.
Klockan är lite mycket och jag är väldigt trött så jag orkar inte skriva så mycket mer än så.
Men uppdatera måste man göra.
Nu ska jag slänga mig i duschen och sedan slänga mig i säng.
Fan vad jag har längtat efter de.
Största lyckan just nu är att få sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0