Det är hopplöst!

Ska det vara så svårt att hitta en snygg dataväska?
I veckan så nalkas förhoppningsvis en dator och så klart vill jag ha en snygg handväska jag kan ha den i.
Inte en sån där liten, platt, svart, ful och osmidig. Utan en riktigt västa, som jag kan stoppa alla andra viktiga saker, som jag bär med mig, i. 
Nu har jag suttit väldigt länge och letat, men inte hittar jag nått i den stil jag vill ha.
Just nu är jag avundsjuk på blondinbella som har en sån snygg.
De här känns tungt.
Nu ska jag ta mig en promenad och hoppas på att det känns lite lättare efter det.
Fast det gör de nog inte, de är ju trots allt söndag ikväll.


Kom just på lite grejer som händer ikväll!
men just nu orkar jag inte skriva mer än så här.
Så det betyder att jag återkommer senare
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0