de här är sjuka dagar.

Helt klart, jag har en dålig känsla i kroppen. Nått dåligt kommer att hända och jag kommer få ångra att jag ens brydde mig att kliva upp imorse.
Och imorse hade jag ovanligt svårt för att ta mig ur sängen, snoozade lite för länge och blev lite för sen. 
Drömmer också ovnligt konstiga drömmar och sover ovanligt dåligt = inte bra. 
Det är troligtvis därför jag ständigt får hålla mig från att riva upp himel och jord pga så skit saker, som att det inte finns någon handduk på toan.
Tur att jag kan kontrolera mig.
Haft spanska repitionsprov idag och smidig som jag är sket jag fullständigt i att plugga. trots det fick jag nog godkänt. Peppar peppar. 
I och med provet fick jag så klart sluta tidigt med. 
Så nu sitter jag hemma och gör så gott som ingenting alls. Tills dess har jag suttit uppe på bilddagboken.se och gjort det jag just nu tycker att jätte roligt. Och det är ju så klart att gå in på skåningarsbilder, läsa det dom skriver och sedan lägga till dialekten. Superkul! iallafall för såna som inte har nånting bättre att göra. 

Nu ska jag ta mig ett litet mellanmål och sedan blir det nog att dra ner på isara för att kika på en dator, om jag nu inte far dit imorgon med mamma. 
Vi ser hur det blir med den saken.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0