Big city life

Vilken lyckad dag! Jag köpte allt jag behövde och en del smått och gott utöver det.
Marlene kom ut för att träffas, så vi åt lunch tillsammans på donken. Jätte roligt att få träffa henne, var ett tag sen senast.
Det är första gången jag varit med om att det funnit så mycket tid över till att bara strosa runt och titta. Oftast brukar det vara väldigt stressigt timman innan bussen ska gå, men inte idag. Kanske  för att både jag och emelie brännt vartenda öre.
Bara det att få vara tillbaka i stan en sväng kändes riktigt bra, och just nu undrar jag varför jag inte tagit mig i kragen och flyttat dit än. Rätt surt att jag måste känna så, men, men, ingen mening att älta mer i det... Fast det kommer jag ju ändå göra.
Nu är det dags för sängen, det tar på att kliva upp klockan fem känner jag.  
Jag orkar heller inte med min bror, vilket också är en anledning till att jag flyr till mitt rum. Han driver mig till vansinne just nu. Skönt att han är hos pappa nästa vecka!
 
 
Kvällens middag blev på subway, mumsmums

Kommentarer
Postat av: Marlene

Jag tycker verkligen att du måste komma hit någon gång snart igen och stanna över en helg eller nått, så kan vi fara på vårt café! ^^

2008-09-18 @ 22:21:01
URL: http://surrealistiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0