ÄNTLIGEN

är mitt rum färdigt!
Känns bra, känns bra, känns bra. Såååå jag har väntat.
Så imorgon har jag det jag gör, så jag gör mig en liten checklista enbart för att se hur mycket jag tar mig för att göra,
förhoppningsvis allt.

[ ] Byta rum, städa, inreda, fixa & trixa.
[ ] Plugga, plugga och åter plugga
[ ] Ta en lång promenad

De blir dagens " have - to - do". nog för att jag inte prioriterar det mittersta som det viktigaste för just morgon dagen. Så just på den punkten kan jag tillåta mig själv att fuska liite.
 
Jag har även hängt på johanna och håkan med "våra nya liv". Så nu är att alltså slut med allt småätande, stilla sittande, godisätande, jag-har-inget-att-göra-ätande och allt annat som man inte alls ska göra.
Men just det genomförs på måndag, så igentligen kan jag äta precis hur mycket jag vill i helgen men, det tänker jag inte.
Lycka till för oss då.
Nu äre slaggen som gäller.
HÖRES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0