and they lived happily ever after..

Nej inte den här gången.
Idag är en sån där dag man har det så jävla pestigt att man hoppas på att det är dåligt för alla andra också.
Tack och lov så verkar det tydligen vara så. Tror att de flesta som jag känner har dragit på sig höst deppen.
Tungt.
Hade depp snack med en av de närmaste. "Kan man inte bara få va lycklig nån gång" sa hon, där håller jag med. Inte för att jag ständigt är olycklig, men riktigt lycklig vet jag inte heller om jag brukar vara. Fast frågan är ju om man kan vara lycklig påriktigt, det är kanske ett utav de fenomen som bara finns i sagornas värld, eller?  - jag vet iallafall inte.
Jag känner att de här blev ett lite för deppigt inlägg, men jag tror att jag är lite för deppig för att ens skriva just nu.
          Jaja, över till något lite roligare och det är ju helt klart
          att det blir film med johanna ikväll, skönt att slippa vara
          här hemma. Hon är en pärla.
          En annan roliga sak är också att sara troligtvis kommer 
          hit på söndag, ska bli kul att få träffa henne igen eftersom
          det var ett tag sen.
          Min bror fyller även år då, men det försöker jag glömma
          för tillfället.
Nu ska jag skrolla neråt och titta på mitt favvo klipp, det får mig nog på lite bättre humör så att vi slipper läsa om hur jobbigt allt är. Vilket kanske inte är det mest roliga.
BAJBAJ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0