Ajajaj...

Jag har så fruktansvärt ont i mina ben! Om detta är träningsvärk så ska jag aldrig mer träna.
Jag kan inte gå normal men det värsta är nog att jag inte alls kan gå i trappor. Jag sträcker och töjer, sträcker lite till och töjer ännu mera men ingen skillnad blir det. Faktum är att det inte en känns när jag stretchar, det går hur bra som helst, tills delen att resa sig från golvet kommer.
Blir att sörja in benen med ipren nu och hoppas på att det känns lite bättre imorgon, då jag och emelie drar till umeå!
Ser mycket framemot det, trots att det blir till att stiga upp 04.45.
Nu ska jag ta och lägga mig så att jag är klar då kia kommer och plockar upp mig :)
nattinatti ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0