3 september

är dagen datum vilket inne bär att linnea fyller år idag, grattis gumman, och att om två dagar är det min tur :)
kanske inte är något speciellt att se framemot men kul ska det nog ändå bli!
Lycksele ihelgen? frågan om... samtidigt som att det skulle vara kul att åka dit känns det inte speciellt värt om det nu inte händer något. Men jaja, finns ju fortfarande tid kvar för att fundera över den saken. 

    ikväll blir det idol men lite busigtfolk, kommer blir kul. Så nu har jag ju någåt att göra dom närmaste kvällarna, 
    eller åtminstonde tills uttagningen är färdig. De andra är ju inte så mycket att se. 
    igentligen kanske jag bör skriva mer än vad jag just gjort, men faktum är att jag har ideeetorka och
    ingen ork alls till att göra annat än dö framför tvn, eller lyssna på MNK.
    Ha det så länge!



     Mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0