Två veckor och en dag

Fredag imorgon, härligt.
Slutar tidigt och har sovmorgon, bättre än så blir det nog inte.
Ska bli skönt med helg efter den här veckan. Har varit alldeles
 för mycker att göra. Varför valde jag en linje där jag måste plugga
och ha berg av läxor?
För att det ska vara ännu jobbigare börjar en förkylning smyga sig på mig.
Fan också, jag som varit sjuk halva sommaren. Och jag som förut aldrig
blev sjuk, nu helt plötsligt är jag det ovanligt ofta.

I helgen är det marknad och vlp, och? det händer någt för en gångsskull
och fortfarande har jag inget att göra. Eller? hänger väl på om Evalina kommer
 eller inte. Hoppas att hon gör det, missade ju henne förra veckan.

Nu strax kommer julia, hon tycks ha kärleks bekymmer. Eller är hon
bara så där deppad man kan bli över ingenting när man är kär. Inte
lätt. Borde kanske vara glad över att jag slipper alla jobbigheter
som just kärlek och pojkvän bringar.
Jo, jag är faktiskt ganska glad över det, väldigt lättsamt faktiskt.
Jag bjuder på det fina födelsedagskortet jag och Frida ritade åt
Simon igår. Lite uppskattat var det iaf. Och kondomerna vi letade fram
blev han nog minst lika glad över. 

 
Inte varje dag man får en pokémon uppkallad efter sig.


Och det är inte varje dag men får roa sig med att teckna pinsamma
                          gratulationskort åt sina kusiner.


Just det, jag ska tipsa om en blogg som troligtvis kommer gå längre än blondinbellas.
Vår egen favorit konnys, vågar nog påstå att det är en av mina absoluta favvo bloggar atm >Konnysblogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0