Tre veckor minus en dag..

Det är nog vad som kommer att få mig ur sängen imorgon.
Och sen lär nog nedräkningen fortsätta tills jag äntligen får lov, för nu är jag riktigt less på skolan. Usch, fy och blä.
Sen så gör ju inte mitt berg av läxor saken bätte heller... Troligtvis är det bakslaget för det slappa schemat.
Ikväll ska jag gå förbi Malin en sväng, ta en prommenad och se gossip girl.
Gossip gril är nog det allra bästa på länge, varför har jag inte börjat se det fören nu?
Borde kanske klämma in lite läxläsning också, men är alldeles för less för det. Och trött för den delen, dagen pump (eller hur det stavas) tog verkliegn på krafterna. Fan så otränad man är, synd att man inte heller har ork att göra något åt den saken.   Jag borde skämmas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0