Tänka sig

Vad en dusch kan göra, kände mig trött och febrig för en stund sen. Så jag bestämde mig för att hoppa i duschen och då försvann det, eller i alla fall den där feber känslan.
Nu har jag lagt mig för att se gossip girl och varva ner en aning, är rätt sliten efter den här helgen.
Jag känner lite oro över historia redovisningen imorgon, jag har varken skaffat fakta, antecknat eller skrivit en mening. Så jag vet ju vad som väntar mig imorgon bitti. Usch...

Den här rollen som jag tar på mig gång på gång känns just nu bara jobbig. Jag stöttar, lyssnar, peppar och ger råd till de som behöver det. Men man blir nådigt irriterad när man får höra på samma sak och se att de man faktiskt försökt hjälpa bara skiter i det man säger och drar sig längre ner i skiten. Man vill ju inte att vänner ska ha det jobbigt, men ibland måste man försöka själv. Jag kan inte lösa problemen.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0