Studdy

Jag är smått stolt över mig själv. Har redan börjat med samhällsinlämningen,
trots att det inte är fören fredag den ska in. Well done olivia!
Det är första gången på länge jag tagit itu med saker så här långt innan, nog för att jag anar
att det bara kommer att smälla till så är det fredag och sen sitter jag torsdag natt och stressar
över uppgifterna som ska göras.
Nu strax ska jag börja klä mig och gå till folkan. Jag och Fannie ska följas för att se
Katarina von Bredow, en väldigt tallangfull författarinna. Ska bli roligt.
Jag åter kommer med info om hur det var, om jag orkar vill säga... 
Nu ska jag göra mig i ordning. Later!
 


Jonathan ska som det låter lära sig låten som jag just nu nöter.
Åh så glad jag blev när han gick med på det :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0