Som jag anade

Julia gick för en stund sen, och som den goda vän jag är följde jag henne en bra bit på vägen.
Vi har inte gjort mycket alls ikväll, vi har sett gossip (så klart), druckit te och ätit en massa blåbär. Så just nu är jag alldeles blå om läpparna.
Nu har jag kokat vatten och ska göra mig ännu en tekopp för det är studdy time! 
Jag förutspådde ju tidigare att jag skulle sitta uppe torsdags kväll och tok plugga, and guess what I'm about to do. 
Dåligt planering av mig, som varit så tidigt ute. Fast bra å andra sida, för så mycket är det ju inte att göra... Om jag inte tänker på spanskan. Men det tar jag itu med imorgon. Hoppas jag... 

Okej, för att strukturera kvällen och kommande morgon ska jag göra en lista tror jag. Listor kan man aldrig få för lite av.  
1. Göra teet färdigt.
2. Skriva de sista på samhälls inlämningen, very important
3. Se gossip - kan inte slita mig, åhhh.
4. Sova
5. Upp och hoppa, 8.30
6. Ducscha
7. Fixa håret, äta frukost, sminka mig? kanske...
8. 9.50 Vara färdig och på väg till skolan i god tid för att lyssna på
     Jonathans och alla andras redovisningar.

Anar ett misslyckande på den sista.. Jag är ALLTID sen, nästan.
Fast ska försöka komma i tid imorgon.
Över till något viktigare, punkt 1 närmare bestämt. Och två för att inte glömma.
GODNATT

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0