Slut på det roliga

Då så, där var mina avsnitt av gossipgirl färdig sedda. Åhnej.
Vad ska jag nu göra innan jag går och lägger mig? Det funkar inte att bara ha något att se på en gång i veckan.. nejnej. sista avsnittet (6) blir det ikväll, bara för att få njuta av gossip one last time. Fram tills nästa vecka i varje fall.
Så, någon som har tips på nån bra serie?
Eller kanske till och med tips på något jag kan sysselsätta mig med om kvällarna?

De här problemet med att jag rör mig mindre än vad jag vill är lite besvärligt, men det ska på någotvis blir ändring på det. Men hur? BC är på tok för dyrt, 400 i månaden har jag inte alls råd med.
Och jag är inte direkt nån "sportfantast" utan jag ledsnar ju på en gång med det jag håller på med.
Vad finns det för fler alternativ? Korpus kanske? Njaaa, för grabbit och jag skulle nog bara vara rädd om jag gick dit. 
Sen så finns det ju vårt kära elljusspår men glöööm det! Sen små flickor börjats jagas och björnar härjar i trakterna så är det de sista stället jag ger mig ut på. Jag skulle ju å andra sidan kunna springa på andra ställen men det håller jag mig ifrån, någon kan ju se mig. Och med tanke på all kritik jag fått för min udda löpar- stil så överväger jag att inte göra det. 
Vad finns då kvar att göra? Typ ingenting, min dagliga promenader så klart. Men gå kan man ju göra än om man tränar. Sen så kan jag ju alltid också plocka fram mammas pilatesboll men jag vet inte. Jag får klura ut något. 
Eller är det kanske någon som har ett förslag? 
Min fantasi är död, lika så jag snart om jag inte börjar röra på mig.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0